Browsing İşletme Bölümü Koleksiyonu by Issue Date
Now showing items 1-6 of 6
-
Türkiye’de Teknolojik İlerleme İle İstihdam Yapısındaki Değişme Projeksiyonu: Endüstri 4.0 Bağlamında Ampirik Analiz
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2018-02)Teknoloji kavramı her ne kadar boyut değiştirse de birinci sanayi devriminden bu yana gerçekleşen tüm sanayi dönüşümlerinin temelinde yer almıştır. Makinelerin icat edilmesi ve üretime dahil edilmesiyle her zaman insan ... -
Davranışsal İktisat Perspektifinden Z Kuşağının Değer ve Statü Bilincinin İncelenmesi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2020)Ekonomik faaliyetlerde neden irrasyonel kararlar verildiğini açıklamaya çalışan davranışsal iktisat alanında tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörlerin ortaya konması önem taşımaktadır. Günümüz tüketicileri ... -
Future Insights for the Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2020-10-30)The study aims to expand understanding of compulsive buying behavior literature by examining the role of materialism and money attitudes on online compulsive buying behavior. A causal study using regression analysis was ... -
Sağlık Çalışanlarında Duygusal Emek Gösterimlerine İlişkin Çok Değişkenli Bir Araştırma: Bursa Örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-10-28)Bu araştırmanın amacı, duygusal emek gösterim stratejilerini şekillendiren öncülleri ve bu gösterim stratejilerinin sonuçlarını analiz etmektir. Hipotezler, yapısal eşitlik modeli kullanılarak Lisrel programı ile test ... -
Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-10-28)Bu çalışmanın amacı, firmadaki beş temel departmanın (pazarlama, satış, Ar-Ge, üretim ve finans), pazarlamaya ilişkin kararlar üzerinde ne derece etkisi olduğunu araştırmaktır. Bu doğrultuda, her bir departmanın bu kararlar ... -
Doğal Afetler ve İletişim Kavramları Üzerine Bir Araştırma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2024)Son yıllarda iklim değişikliği ve neden olduğu yıkıcı etkiler üzerine yapılan araştırmaların sayısının arttığı gözlemlenmektedir. Bu çalışmalar içerisinde doğal afetlerde iletişim ve özellikle sosyal medya konusunda, ...