Turizm İşletmeciliği Bölümü Koleksiyonu
Güncel Gönderiler
-
Teleworking and Emotional Experience and Wellbeing: The Case in the Turkish Financial Services Industry During COVID-19
(Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, 2021)Since the worldwide increase in COVID-19 cases, teleworking in the Turkish Financial Services Industry has become increasingly popular. Wellbeing of working outside traditional workplace settings, is still in its infancy ... -
Overtourism perception in the islands: the case of Bozcaada and Gokceada
(Univ Federal Juiz Fora, 2021)In this study, it is aimed to evaluate the effects of over tourism on the two touristic islands in Çanakkale, Bozcaada and Gökçeada, from the eyes of the local people. Overtourism emphasizes that an excessive number of ... -
The Relationship between Risk Perception and Risk Definition and Risk-Addressing Behaviour during the Early COVID-19 Stages
(MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2021)The purpose of this article is to show the effect of Risk Perception RP and Risk Definition RD on the Risk-Addressing Behaviour RB. To carry out this study secondary data was used from a semi-structured survey administered ... -
Yerli ve Yabancı Turistlerin Her Şey Dahil Sistemini Tercih Nedenleri ve Memnuniyet Düzeyleri: Antalya Örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-03-31)Özellikle Antalya ilinde yer alan konaklama işletmelerinde yaygın olarak kullanılan her şey dahil sistemi, yerli ve yabancı turistlerin bu bölgeyi tercih etmelerinde önemli bir etkiye sahiptir. Bu anlamda bu çalışmanın ... -
Akıllı Turizm Uygulamaları
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2018-10-15)Teknolojinin turizmde yaygın kullanımı sonucunda teknolojiye, kaliteye ve çevreye dayalı yeni bir yaklaşım olarak akıllı turizmin ortaya çıktığı gözlenmektedir. Literatürde çeşitli tanımlar olmasına rağmen akıllı turizm ... -
Statü Temelli Turizm Tüketimine Teorik Bir Bakış
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2019-10-31)Turizm yazınında, seyahat tercihlerinin çoğunlukla statüye göre modellendiği yönündeki araştırmaların varlığına rağmen, konu ile ilgili yapılan yazın taraması sonucunda statüye dayalı turizm tüketimine yönelik çalışmaların ... -
Turizm Sektöründe Destinasyon Pazarlaması Üzerine Bir Yaklaşım Önerisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2019-10-31)Çağımızda destinasyonlar turizm etkinliklerinin gerçekleştirilebildiği, turistik açıdan oldukça önemli alanlardır. Bu çalışmanın amacı, destinasyon pazarlaması konusunda yapılan alanyazın çalışmalarına yeni bir yaklaşım ... -
Otel İşletmelerinde Kullanılan Motivasyon Araçlarının İşgören Performansı Üzerindeki Etkisi: Edirne İli Örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2020-03-31)Turizm faaliyetleri otel işletmeciliğinin de bünyesinde bulunduğu ve kişilerin hizmet satın aldığı kapsamlı faaliyetlerdir. Otel işletmelerinin birer hizmet işletmesi olması, bu işletmelerde çalışan işgörenleri son derece ...