Browsing by Author "Marangoz, Mehmet"
Now showing items 1-7 of 7
-
Algılanan Şirket İmajı ve Müşteri Tatmininin Müşteri Sadakatine Etkileri
Marangoz, Mehmet; Akyıldız, Murat (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)It has been understood that loyalty of a customer to the firm is a significant factor for the success of the firm. Therefore, in this study the effects of the firm’s image in the GSM sector on customer satisfaction and ... -
Bölgesel Kalkınma Aracı Olarak Ortak Marka Uygulaması ve Girişimcilik Açısından Önemi
Marangoz, Mehmet; Açar, Arzu (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)[No Abstract Available] -
Girişimciler için sınırsız ticaret: E-ticaret
Marangoz, Mehmet (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2011-06)[No Abstract Available] -
Girişimcilik Motivasyonları ve Engellerine İlişkin Algıların Girişimcilik Niyetine Etkisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Marangoz, Mehmet; Aydın, Ali Emre (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2018-06-30)Girişimcilik hem bireyler hem de girişimcilik ekosistemi içerisindeki diğer unsurlar için sağladığı ekonomik ve sosyal faydalar ile gittikçe daha önemli bir konu olarak değerlendirilmektedir. Girişimcilik konusundaki bu ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının tüketici marka bağlılığına etkisinin araştırılması
Akbaş, Emel (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARININ TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI Günümüzdeki, iş dünyasının tüm boyutlarında olduğu gibi pazarlama alanında da yoğun bir rekabet gözlenmektedir. Rekabet arttıkça, ... -
Sivil Toplum Kuruluşlarında Müşteri Yönlülük ve İnovasyon Yönlülüğün Örgütsel Performansla İlişkisi
Marangoz, Mehmet; Önce, Günal; Fırat Şimşek, Hüsniye (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)Today, profit making organizations’ two approaches, being innovative and customer oriented are considered as a top priority for the realization of their targets. NonGovernmental organizations are non-profit making ... -
Şangay İş Birliği Örgütü Üyesi Ülkeler İle Türkiye’nin Küresel Rekabet Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
Marangoz, Mehmet; Denizci, Güldesen (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2017-06)Günümüzde ülkeler, gerek ulusal gerekse uluslararası alanda ekonomik olarak daha güçlü olmak için çalışmalar yapmaktadır. Küreselleşmenin artan etkisi ile ülkeler yerel ve uluslararası boyutta daha yoğun rekabet içerisine ...