Browsing by Author "Güven, Sibel"
Now showing items 1-5 of 5
-
İlkokula geçiş sürecinde öğrencilerin bazı üst düzey düşünme becerilerinin geliştirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
Fidan, Fulden (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu araştırmada ilkokul öğretmenlerinin okul öncesi eğitimden ilkokula geçiş aşamasında öğrencilerin üst düşünme becerilerinin geliştirilmesine ilişkin görüşlerinin alınması amaçlanmıştır. Araştırmaya 7 ilkokul öğretmeni ... -
İlköğretimde sınıf yönetiminin etkililiği
Güven, Sibel (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)Sınıf yönetiminin etkililiğini sağlamada yönetsel etkililik boyutlarının nasıl işlediğini belirlemeyi amaçlayan bu çalışma betimsel nitelikte olup tarama modelinde desenlenmiştir. Araştırmanın genel amacına ulaşabilmesi ... -
Sınıf öğretmenlerinin otantik liderlik özellikleri
Güldağlı, Bengü Özden (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu araştırmada ilkokul yöneticilerinin görüşleri doğrultusunda sınıf öğretmenlerinin otantik liderlik özelliklerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik olarak örneklemi, 2020-2021 eğitim öğretim yılında Balıkesir ... -
Sınıf öğretmenlerinin yetişkin eğitimi kapsamında yapılan uygulamalara ve yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Kılıç, Hatice (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Sınıf Öğretmenlerinin Yetişkin Eğitimi Kapsamında Yapılan Uygulamalara Ve Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri alınacaktır. Yetişkin eğitimi, yetişkinlere istekleri ve gereksinimleri doğrultusunda bilgi, beceri ve davranış ... -
Universities from 1933 reform to today and Turkish national education councils decisions
Güven, Sibel (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2016-07)In this study we aimed to reveal the functionality of collaboration between Ministry Of National Education and board of higher education after the university reform of 1933. For this purpose, decrees, suggestions, and ...