Search
Now showing items 1-3 of 3
Algılanan Şirket İmajı ve Müşteri Tatmininin Müşteri Sadakatine Etkileri
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)
It has been understood that loyalty of a customer to the firm is a significant factor for the success of the firm. Therefore, in this study the effects of the firm’s image in the GSM sector on customer satisfaction and ...
Bölgesel Kalkınma Aracı Olarak Ortak Marka Uygulaması ve Girişimcilik Açısından Önemi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)
[No Abstract Available]
Sivil Toplum Kuruluşlarında Müşteri Yönlülük ve İnovasyon Yönlülüğün Örgütsel Performansla İlişkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2007)
Today, profit making organizations’ two approaches, being innovative and customer oriented are considered as a top priority for the realization of their targets. NonGovernmental organizations are non-profit making ...