Search
Now showing items 1-6 of 6
The critical analysis of the effectiveness of microteaching applications from the perspective of the students in elt department
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Mikroöğretim tekniği öğretmen adaylarının mesleki gelişimlerine büyük katkılar sağladığından, mikroöğretim uygulamaları hem Türkiye'de hem de dünyada birçok yabancı dil öğretmen yetiştirme programının ayrılmaz bir parçasıdır. ...
The impact of self-regulated learning strategy training on EFL instructors' metacognitive awareness
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Dinleme becerisi yabancı bir dilin öğretimi ya da öğrenimi sırasında dört dil becerisinin içinde en önemli ya da en zorlayıcı dil becerisi olarak kabul edilebilir (Cheung, 2010) . Bu fikir ile alakalı olarak, bu araştırma, ...
Wiki effect on developing EFL writing skills among Turkish adolescents
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Yabancı dil olarak İngilizce yazma becerilerinin öğretimine teknoloji entegrasyonu son zamanlarda giderek yaygınlaşmış ve sıklıkla kullanılır hale gelmiştir. Bilişim teknolojilerinin yazılı iletişime sağladığı bir çok ...
A prediction of intention to use technology in learning english
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Yabancı dil öğreniminde teknoloji kullanımı çeşitli olasılıklar, önemli fırsatlar ve ciddi faydalar sağlayabilir. Özellikle z kuşağının teknolojinin içine doğmuş ve teknoloji ile büyümüş bir kuşak olduğu göz önünde ...
The effects of systemic functional linguistics-based genre instruction on academic writing
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Bu karma yöntemli araştırma, bir Türk üniversitesinin dil hazırlık programında B1 düzeyinde İngilizce öğrenen öğrencilere dokuz hafta boyunca verilen Sistemik İşlevsel Dilbilim (SİD) Temelli Yazın Türü Öğretiminin (SİDYÖ) ...
An investigation of EFL learners' intercultural communicative competence in a blended learning environment
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)
Dil öğretimindeki en önemli değişimlerden biri, kültürün temel bir unsur olarak kabul edilmesidir. Bu kapsamda, kültürlerarası iletişim yeterliklerini geliştirmek, yabancı dil öğretiminin ortak amacıdır. Öğrencilerin ...