Search
Now showing items 1-10 of 24
Perspectives and practices of teacher educators and students of English language teaching post-graduate programs within the mediation theory
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmanın başlangıç noktası, Türkiye bağlamında yetersiz olan İngiliz Dili Eğitimi bölümü lisansüstü programların inceleyen, ve öğretmen eğiticilerinin ve öğrencilerin Feuerstein'ın aracılık teorisinin oniki parametresi ...
Investigating factors related to the use of self-regulated L2 learning strategies in a foreign language education context
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmanın amacı, yabancı dil öğrencilerinin kullandığı öz-düzenlemeli yabancı dil öğrenme stratejilerini, Oxford (2011) tarafından geliştirilen Stratejik Öz-Düzenleme Modeli'ne dayanarak araştırmak ve kullanılan ...
Toward intercultural teacher education: A case study of pre-service English Language Teachers
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016)
Bu tez, Türkiye'de İngilizce Öğretmenliği bölümünde okuyan 10 İngilizce öğretmen adayının kültürlerarası iletişime dair görüşlerini inceleyen nicel öğeye sahip nitel bir vaka çalışmasıdır. Kültürlerarası Eğitim dersi, ...
Exploring locus of control orientations of Turkish EFL learners and the relationship between attributional retraining and academic achievement: An application of an educational training programme
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016)
The focus of this research is oninvestigating learnersí attributions with respect to their success or failure in an EFL setting with different variables such as gender, academic level and socio-economic status of the ...
Senior pre-service English language teachers' perceptions of preparedness to teach: Sources and changes
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2017)
Senior pre-service English language teachers’ perceptions of preparedness to teach: Sources and changes This study primarily aimed to examine senior pre-service English language teachers’ perceptions regarding their ...
The impact of rater experience and essay quality on rater behavior and scoring
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Bu tezin amacı, puanlayıcıların geçmiş puanlama tecrübeleri ve değerlendirilen kompozisyonların kalitesinin, puanlayıcıların değerlendirme esnasında sergiledikleri davranışlar ve kompozisyon puanları üzerindeki etkilerini ...
L2 English grammar through form focused instructional design
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
İngilizce öğretiminin kalitesini iyileştirmek için başlatılan mevcut girişimleriden birisi, ikinci dil ediniminde karmaşık bir konu olan İngilizcenin yabancı dil öğrenme ortamında yapı odaklı öğretimin uygulanmasını ...
Ideological and hegemonic practices in globally and locally written efl textbooks
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Yabancı dil veya ikinci dil olarak İngilizce öğrenimi öğrenenlerin değer ve fikirlerinde öylesine yüksek etki yaratabilir ki, on yıllar boyunca sosyal kuramcılar ekonomik gücü yetersiz olan bazı ülkelerin bazı milletlere ...
Designing a training model for erasmus candidates to improve their intercultural communicative competence
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Literatürdeki tüm teorik çerçeve ve önerilere rağmen, öğretmenler, ders kitabı yazarları, kısacası tüm paydaşlar için öğrencilerin kültürlerarası iletişimsel becerilerini nasıl geliştireceklerine yönelik somut önerilerin ...
Exporing EFL instructors' experiences with distance education
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)
Türkiye'deki üniversite düzeyinde İngilizce Öğretimi oldukça sık araştırılmış bir alandır. Zorunlu İngilizce dersleri de bu geniş araştırma alanının bir parçasıdır. Zorunlu İngilizce dersine kayıtlı yüksek öğrenci sayısı, ...