Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorAkyıldız, Murat
dc.date.accessioned2015-04-14T13:44:19Z
dc.date.available2015-04-14T13:44:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAkyıldız, M. (2009). Lojistik değer ve çok boyutlu değer modeliyle kullanımı. Yönetim Bilimleri Dergisi, 7(2), 47-64.en_US
dc.identifier.issn1304-5318
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12428/847
dc.descriptionAkyıldız, Murat, (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü)
dc.descriptionAkyıldız, Murat, (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Biga Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü)en_US
dc.description.abstractSon yıllarda lojistik hizmetlerin üçüncü parti lojistik hizmet sağlayıcıları olarak tanımlanan lojistik firmalara aktarılması, rakipleri karşısında üstünlük kurmak isteyen lojistik firmaların değer ve değer stratejilerine gösterdikleri önemi giderek daha fazla artırmıştır. Bu nedenle bu çalışmada değer, lojistik değer lojistik katma değer kavramlarının yanı sıra değer modellerini ele alan literatür gözden geçirilerek, çeşitli modelleri bünyesinde barındıran çok boyutlu yeni bir değer modeli oluşturma teşebbüssünde bulunulmuştur. Lojistik hizmetlere uyarlanan çok boyutlu değer modeli, lojistik hizmetler vasıtasıyla müşterilerine üstün değer yaratmak isteyen uygulayıcılara farklı bir bakış açısı kazandırabilir.en_US
dc.description.abstractIn recent years, transferring logistics service to logistics firms which is described as third party providers lead to logistics firms attach more importance to value and value strategies in order to gain competitive advantage against to their rivals. Therefore, this paper attempts to development a new model which includes various models, by reviewing the literature concerning value, logistics value and value added as well as value models. This multi-dimensional value model which is adapted to logistics services may provide a different viewpoint to practioners who desire to make up superior value for their customers.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesien_US
dc.rights.uriinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDeğeren_US
dc.subjectLojistik değeren_US
dc.subjectLojistik katma değeren_US
dc.subjectLojistik değer modelien_US
dc.subjectValueen_US
dc.subjectLogistics valueen_US
dc.subjectLogistics value addeden_US
dc.subjectLogistics value modelen_US
dc.titleLojistik Değer ve Çok Boyutlu Değer Modeliyle Kullanımıen_US
dc.title.alternativeLogistics Value and Usage with Multidimensional Value Modelen_US
dc.typearticleen_US
dc.authoridTR35664en_US
dc.authorid0000-0002-3961-8540
dc.relation.ispartofYönetim Bilimleri Dergisien_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Biga Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.institutionauthorAkyıldız, Muraten_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record