Browsing by Author "Hacıoğlu, Güngör"
Now showing items 1-6 of 6
-
Departmanlar arası ilişkilerin öncülleri ve sonuçları: Pazarlamanın merkeziliğinin ve yeterliliklerinin düzenleyici etkisi
Hacıoğlu, Güngör (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2017)Bu çalışmanın temel amacı, firmadaki departmanlar arasındaki ilişkileri ve pazarlama departmanının bu ilişkiler ağındaki konumunu belirlemeye çalışmaktır. Bu bağlamda ilk olarak, departmanlar arası ilişki yoğunluğunun ... -
Girişimci pazarlamanın inovasyon çiftustalığı üzerine etkisi: Pazar türbülansı ve teknoloji türbülansının düzenleyici rolü
Devran, Burak Buğrahan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Gelişen ve değişen piyasa koşulları ile artan yoğun pazar ve teknoloji türbülansı ortamında firmalar varlığını devam ettirebilme açısından çeşitli yeteneklerini etkin olarak kullanmak zorundadır. Yüksek yoğunlukta türbülans ... -
Hizmet sektöründe estetik emek kullanımının örgütsel sinizm ve bireysel performans üzerindeki etkisi
Gündoğan, Ayşe (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)İş hayatında takım elbise giyilmeye başlanması ile çalışma hayatına kılık kıyafet düzeni girmeye başlamıştır. Zamanla takım elbisenin paçaları, içerisine giyilen gömleğin rengi gibi detaylarla ilgili firmalar kurallar ... -
Marka aktivizminin tüketici temelli marka değeri üzerindeki etkisi
Topaçlar Kurak, Rabia (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2022)Bu çalışma da marka aktivizminin tüketici temelli marka değeri üzerindeki etkisi araştırıldı. Çalışma içerisindeki kavramlar geçmiş çalışmalar göz önünde bulundurularak tüketici temelli marka değerinin boyutları yani marka ... -
Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
Hacıoğlu, Güngör; Gök, Osman (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-10-28)Bu çalışmanın amacı, firmadaki beş temel departmanın (pazarlama, satış, Ar-Ge, üretim ve finans), pazarlamaya ilişkin kararlar üzerinde ne derece etkisi olduğunu araştırmaktır. Bu doğrultuda, her bir departmanın bu kararlar ... -
Tüketimde sadelik davranışının sosyal kimlik kuramı çerçevesinde incelenmesi
Şatlı, Dilara (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu araştırmanın amacı, bireylerin sade tüketime yönelimlerinde sosyal kimlik anlayışlarının ve sahip oldukları benlik saygısının etkisini ölçmektir. Böylece tüketimde sadeliğe yönelimin nedenlerinin yalnızca çevresel ...