Browsing by Author "İzmirli, Serkan"
Now showing items 1-10 of 10
-
Bilgisayarsız kodlama eğitiminde rol tabanlı takım çalışması yöntemi kullanımının öğrencilerin işbirlikli çalışma ve problem çözme becerilerine etkisi
Çelik, Samet (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu araştırmada bilgisayarsız kodlama eğitiminde rol tabanlı takım çalışması yöntemi kullanılmasının ilkokul öğrencilerinin işbirlikli çalışma ve problem çözme becerilerine etkisi incelenmiştir. Araştırma nicel olarak ... -
Bilgisayarsız ve bilgisayarlı kodlama etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi
Yılmaz, Tunahan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu çalışmada bilgisayarsız ve bilgisayarlı kodlama etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada öntest-sontest kontrol gruplu deneysel desen ... -
Covid-19 pandemisi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin teknoloji kabul ve kullanım düzeylerinin incelenmesi: Çanakkale örneği
Ertekin, Sinan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2022)Bu araştırmada Covid-19 pandemisi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin teknoloji kabul ve kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada betimsel tarama ve nedensel karşılaştırma araştırma modellerinden ... -
Çevrimiçi canlı derslerde öğrenci ve öğretmen arasındaki diyaloğun transaksiyonel uzaklık kuramı bağlamında incelenmesi
Güven, Mustafa (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2022)Yapılan bu araştırmanın amacı, Covid-19 uzaktan eğitim dönemi göz önünde bulundurularak ortaokul öğrencilerinin yeni tanıştıkları çevrimiçi canlı derslerde, etkileşimsel uzaklık kuramı bağlamında öğrenci-öğretmen etkileşiminin ... -
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenci bağlılığı ve öz düzenleme becerisi arasındaki ilişki
Kaşıkçı, Egecan Berk (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu araştırmada çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenci bağlılığı ile öz düzenleme becerisi arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırma sorularına yanıt aramak için tarama, nedensel karşılaştırma ve korelasyonel araştırma ... -
Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi
İzmirli, Serkan; Akyüz, Halil İbrahim (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2017-10)Bu çalışmada çevrim içi öğrenme ortamlarında kullanılan eş zamanlı sanal sınıf yazılımları incelenmiştir. Alanyazın taraması yöntemi benimsenen çalışmada, öncelikle sanal sınıf yazılımının tanımı yapılmış ve özellikleri ... -
Lise öğrencilerinin dijital akıcılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Eçier, Emre (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2022)Bu araştırmanın amacı, lise öğrencilerinin dijital akıcılık düzeylerinin belirlenmesi ve dijital akıcılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Araştırma tarama modelinde desenlenmiş betimsel bir ... -
Matematik öğretiminde çevrimiçi ters yüz sınıf modelinin başarı, kalıcılık ve tutuma etkisi
Özdağ, Recep Atalay (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi ters yüz sınıf modelinin 8. sınıfta matematik öğrenimi gören öğrencilerin üçgenler konu alanındaki başarılarına, öğrenme kalıcılıklarına ve derse ilişkin tutumlarına etkisini incelemektir. ... -
Robotik uygulamalarının kodlama başarısına, tutumuna ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi
Erdoğan, Ferhat (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bu araştırmanın amacı robotik uygulamaların kodlama başarısına, tutumuna ve 21. yüzyıl becerilerine etkisini incelemektir. Araştırmada öntest-sontest kontrol gruplu deneysel desen kullanılmıştır. Çalışmanın katılımcılarını ... -
Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi
Kahraman, Aydın (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)Bu araştırmanın amacı, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda öğretmenlerin ödev verebildiği, verdiği ödevin kontrollerini yapabildiği, ödev performansları ile ilgili raporlar alabildiği ve ödev takibinin öğrenciler ve ...