Browsing by Department "Meslek Yüksekokulları, Biga Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü"
Now showing items 1-4 of 4
-
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’nin Ekonomik Kalkınma Üzerindeki Etkisi: Biga Örneği
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2018-11-29)Türkiye’de üniversitelerin sayısı her geçen yıl artmaktadır. Buna bağlı olarak kuruldukları yerlerin ihtiyaçlarına yönelik programların açılması üniversitelerin önemini ortaya koymaktadır. Açılan üniversiteler yöre için ... -
Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerde İnovasyona Yönelik Tutumlar ve İnovasyon Engelleri: Çanakkale İlinde KOBİ’ler Üzerine Bir Araştırma
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2018-10-31)Innovation is a very important tool in increasing companies’ competitiveness and efficiency. The companies – who decrease their costs through innovation- gain advantage such as; prise advantage, awareness and higher quality, ... -
Lojistik Değer ve Çok Boyutlu Değer Modeliyle Kullanımı
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2009)Son yıllarda lojistik hizmetlerin üçüncü parti lojistik hizmet sağlayıcıları olarak tanımlanan lojistik firmalara aktarılması, rakipleri karşısında üstünlük kurmak isteyen lojistik firmaların değer ve değer stratejilerine ... -
Türkiye’de COVID-19 Salgınının Tüketici ve Üretici Davranışları Üzerindeki Etkisi
(Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021)İnsanlar olağanüstü bir durumla karşılaştığında, oluşan yeni durumdan daha az etkilenebilmek hatta avantaj sağlayabilmek için davranışlarını değiştirebilmektedirler. COVID-19 salgını bugün insanoğlunun içinde bulunduğu ...