Browsing by Author "Karadeniz, Mustafa"
Now showing items 1-2 of 2
-
The effect of perceived service quality in banking sector on customer satisfaction
Karadeniz, Mustafa; Gözüyukarı, Mustafa (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2016)Today, banking is one of the leading service sectors. The increasing number of banks leads to more competition and forces banks to struggle to find new ways to attract customers. As a result, developing the perceived quality ... -
Lojistik İşletmelerde Kullanılan Bilgi Sistemlerinin Müşterilerin Hizmet Algısı Üzerine Etkisinin Araştırılması
Karadeniz, Mustafa; Başaran, Hüseyin (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı, lojistik işletmelerde gün geçtikçe daha sık kullanılan lojistik bilgi sistemlerinin müşterilerin hizmet kalitesi algısı üzerine yaptığı etkiyi incelemektir. Çalışmada en sık kullanılan lojistik bilgi ...