Browsing by Author "Kaplan, Mustafa"
Now showing items 1-4 of 4
-
Dijital Bankacılık Kullanım Niyetine Etki Eden Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Kaplan, Mustafa; Korkmaz, Cahide İrem (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-01-23)Bu araştırmanın temel amacı, banka müşterilerinin dijital bankacılık kullanım niyetine etki eden faktörleri incelemek ve elde edilen bulgulara dayanarak değerlendirme yapmaktır. Bu amaç doğrultusunda algılanan kullanışlılık, ... -
Sosyal medya pazarlaması çerçevesinde fenomenlerin tüketici satın alma davranışlarına etkisi: Instagram örneği
Üreşen, Deren (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Dijital dünyanın bu devrinde, sosyal medya tüketicilerle bilgi paylaşmanın en hızlı yolu olarak ortaya çıkmıştır. Bu çalışmanın önemi; daha önce araştırmalara konu olan ünlü isimlerin pazarlama stratejilerinde kullanılması, ... -
Sosyal pazarlama faaliyetlerinin gönüllülük davranışlarına etkisi: Türk Kızılayı ve kan bağışı üzerine bir araştırma
Kaplan, Mustafa (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın temel amacı; tutum, öznel norm, algılanan davranışsal kontrol, altruizm ile gönüllülük niyeti arasındaki ilişkileri ve sosyal pazarlama faaliyetlerinin algılanan etkinliğinin bu değişkenler üzerindeki etkilerini ... -
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma: Çanakkale Örneği
Gültekin, Yasin; Kaplan, Mustafa (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-02-13)Bu çalışma alışveriş merkezi (AVM) müşterilerinin bu mekanları tekrar tercih etme nedenlerini tespit etmek ve bunlar arasındaki istatistiksel ilişkileri bulmayı amaçlamaktadır. Bu doğrultuda geliştirilmiş olan araştırma ...