Browsing by Author "Köleoğlu, Nilay"
Now showing items 1-4 of 4
-
Sembolik tüketimin ön ergen (tween) tüketicilerin satın alma niyeti üzerine etkisi: Sosyal ajanların aracılık rolü
Çolakoğlu, Hale (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)Günümüzde tüketiciler ürün veya markanın yalnızca fonksiyonel özelliklerini değil aynı zamanda sembolik özelliklerini de satın almak istemektedirler. Bu da ürünün veya markanın taşıdığı sembolik anlamın giderek önem ... -
Sivil toplum kuruluşları (STK) liderlerinin üyeler tarafından işi ve kişiyi dikkate alma boyutlarının değerlendirilmesi: Mersin ilinde bir uygulama
İbin, Adil (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Liderlik ve sivil toplum kuruluşları her geçen gün daha fazla ilgi görmektedir. Liderlik geçmişten günümüze önemini kaybetmemiş ve gittikçe karmaşık bir hâl alan yer kürede önemini artırmıştır. Sivil toplum kuruluşlarının ... -
Ulusal yenilik, ulusal rekabet ve ulusal yükseköğretim başarı ilişkisi: Panel veri analizi
Kara, Karahan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada yenilik, rekabet ve yükseköğretim kavramları ulusal ölçekte ele alınmıştır. Ulusal yenilik, rekabet ve yükseköğretim başarı ilişkileri karşılıklı olarak panel veri analizi yöntemiyle incelenmiştir. İnceleme ... -
Üniversitelerde insan kaynaklarının yaşam fonksiyonu ile hesaplanılmasına yönelik değişkenlerin belirlenmesi
Köleoğlu, Nilay (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2004-08)Survival analysis mainly has been used in medical science. Recently social scientists have been focusing on this analysis. Mortality is not only situation for living creature. It is unavoidable end for all living process. ...