Browsing by Author "Gök, Osman"
Now showing items 1-3 of 3
-
Departmanlar arası ilişkilerin öncülleri ve sonuçları: Pazarlamanın merkeziliğinin ve yeterliliklerinin düzenleyici etkisi
Hacıoğlu, Güngör (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2017)Bu çalışmanın temel amacı, firmadaki departmanlar arasındaki ilişkileri ve pazarlama departmanının bu ilişkiler ağındaki konumunu belirlemeye çalışmaktır. Bu bağlamda ilk olarak, departmanlar arası ilişki yoğunluğunun ... -
Exploring the passengers’ overall perceptions of Turkish airline companies: A repertory grid analysis
Gök, Osman (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2016)Although airline services are not complex as high-tech products, they are made up of a diverse mix of intangibles. Therefore, it is a challenging matter for airlines management to identify correctly what passengers really ... -
Pazarlamaya İlişkin Kararlarda Farklı Departmanların Etkisi
Hacıoğlu, Güngör; Gök, Osman (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2021-10-28)Bu çalışmanın amacı, firmadaki beş temel departmanın (pazarlama, satış, Ar-Ge, üretim ve finans), pazarlamaya ilişkin kararlar üzerinde ne derece etkisi olduğunu araştırmaktır. Bu doğrultuda, her bir departmanın bu kararlar ...