Browsing by Author "Eroğlu, Filiz"
Now showing items 1-6 of 6
-
Algılanan güven ve kişisel veri güvenliği endişesinin mobil reklamlardan kaçınma davranışı üzerindeki etkisi
Bıyık, Selma (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Dijital dönem ile birlikte hayatımızda kendisine alan açan internet ve teknolojik gelişmelerin bir sonucu olan mobil iletişim günümüzün modern toplumu için vazgeçilemez bir unsur olma özelliğini her geçen gün arttırmaktadır. ... -
Davranışsal İktisat Perspektifinden Z Kuşağının Değer ve Statü Bilincinin İncelenmesi
Eroğlu, Filiz (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2020)Ekonomik faaliyetlerde neden irrasyonel kararlar verildiğini açıklamaya çalışan davranışsal iktisat alanında tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörlerin ortaya konması önem taşımaktadır. Günümüz tüketicileri ... -
Future Insights for the Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Eroğlu, Filiz; Bilgen Kocatürk, Ebru (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2020-10-30)The study aims to expand understanding of compulsive buying behavior literature by examining the role of materialism and money attitudes on online compulsive buying behavior. A causal study using regression analysis was ... -
Lojistik 4.0 Konusunun Türkiye'deki Lojistik Sektöründe Keşifsel Olarak İncelenmesine Yönelik Vaka Çalışması
Çimen Atlı, Esra (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Endüstri 4.0, sanayi sektöründe önemli kırılma noktalarından birini oluşturan büyük bir dönüşüm sürecidir ve otomasyon sistemleri, veri yönetimi ile üretim teknolojilerini kapsayan bir platform, sistemler seti veya toplu ... -
Normatif davranışın odağı teorisi bağlamında bilinçli tüketimin incelenmesi
Savkat, Meltem Neslihan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bilinçli tüketim, çevrenin korunması ve dünyanın sürdürülebilirliği, ekonomi ve ticaretin geliştirilmesi, güvenli ve sağlıklı bireysel tüketimin sağlanması açısından giderek daha fazla otoritenin önem verdiği bir konu ... -
Pazarlamada hikaye anlatımı kullanımı ile alışveriş stilleri arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir araştırma
Koken, Nazan (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Pazarlama açısından marka ve markayı oluşturan bileşenler, önemli varlıklardır. Markaların tüketiciye ulaşmak için yıllarca kullandıkları pazarlama tekniklerinin ardından, günümüzde hikaye anlatıcılığı oldukça önem ...