Browsing by Author "Elagöz, İsmail"
Now showing items 1-7 of 7
-
6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunu perspektifinde adli muhasebecilik mesleğine bakış
Kurt, Ahmet; Elagöz, İsmail (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2015-06)Teknolojideki hızlı gelişmeler, küreselleşmenin etkisi ve işletme faaliyetlerinin karmaşıklığı, işlenen suçları ve yapılan hilelerin niteliğini değiştirmiş, profesyonelce işlenen bu suçları geleneksel yöntemlerle tespit ... -
Kripto para borsalarının güvenilirliği: Türkiye'de faaliyet gösteren borsalar üzerine bir araştırma
Ekmekci, Özlem (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2023)Bilgi ve internet teknolojisindeki gelişmeler, global finans sistemlerinin temelden değişmesine neden olmuştur. Kripto para sistemi ile, kriptolojiyi kullanarak işlemleri güvenilir hale getirmek ve para kontrolünü sağlamak ... -
Küçük ve Orta Ölçekli Sanayi Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB)'nın Girişimcilere Sağladığı Destekler
Elagöz, İsmail (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2009)[No Abstract Available] -
Muhasebe Mesleğinde Etik: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Ön Lisans Öğrencilerinin Etik Algılarına Yönelik Bir Araştırma
Elagöz, İsmail; Şahbaz, Ümran (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2016-06)Günümüzde küreselleşmenin de etkisiyle teknoloji ve rekabet hızla artmaktadır. Buna paralel olarak sermaye hareketlerinin uluslararası boyut kazanmış olması, yatırımların dünya çapında artması ve bununla birlikte işletmelerin ... -
Müşterek faaliyetler ve iş ortaklıkları faaliyetlerinin raporlanması ve ortaya çıkan sorunlar
Öztürk, Seçil (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2015)İşletmeler arasındaki ittifaklar, ekonomik ve hukuki bağımsızlığını koruyan işletmeler arasında yapılan işbirliğine dayalı anlaşmalardır. Literatürde; stratejik ittifaklar, işletme ittifakları, iş ortaklıkları, işbirliği ... -
Sosyal pazarlama faaliyetlerinin gönüllülük davranışlarına etkisi: Türk Kızılayı ve kan bağışı üzerine bir araştırma
Kaplan, Mustafa (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın temel amacı; tutum, öznel norm, algılanan davranışsal kontrol, altruizm ile gönüllülük niyeti arasındaki ilişkileri ve sosyal pazarlama faaliyetlerinin algılanan etkinliğinin bu değişkenler üzerindeki etkilerini ... -
Tedarik Zinciri Yönetimi ve Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamalarının Mevcut Durumu ve Geleceğe İlişkin Değerlendirmeler
Elagöz, İsmail (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, 2008)Supply chain management requires integrity of supply, purchasing, production, marketing and logistics activities and requires maintainig the conformity of activities conducted by the member organizations of the chain. ...